Pizza hut


Idag har vi ätit på pizza hut. Och alltså, jag försöker visserligen verkligen att börja ett nyttigare och hälsosammare liv men fasen vad gott pizza är alltså!!! Sen är det ju faktiskt jätte bra på pizza hut för där får man gratis sallad hur mycket man vill, goda pizzor till bra pris och sedan för 1 pund extra får man en skål och den skålen får man fylla med hur mycket glass man vill!!! och såser!!! och godis. Slemmigt men mättade, fast egentligen borde jag säga "Mättande men slemmigt" och i detta fall betyder slemmigt onyttigt. 

Men det är ju gott och detta tänkte jag fira med en fin liten sång som mina barn ibland går runt och sjunger på. Så meningen "mcdonalds mcdonalds kentucky fried chicken and a pizza hut" sitter förevigt fast stämplad i min hjärna. Mcdonalds mcdonalds kentucky fried chicken and a pizza hut... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0