Onsdag

Godmorgon! Jag har spenderat min morgon med att jobba (som vanligt) och jag fortsätter att ha en dålig vecka... Jag har även hunnit med att handla lite, bäddat sängar och kolla på gamla sommar bilder från mina somrar i Skellefteå. Ovan ser ni en två år gammal bild (tror jag?) från en sommarkväll innan vi for på trästocks. Det var även den kvällen som det började regna AS mycket på en sekund och jag och Albin sökte skydd i en busskur. 

Iallafall, det var en bra kväll minns jag. Ser faktiskt fram emot att få vara i Norrland igen i sommar. Det känns ibland som att jag hoppat över en sommar eftersom jag var ensam och vilsen i London i sommras. Men i år är jag hemma och det känns bra! (Jag kommer förmodligen ta tillbaka den meningen efter att ha varit hemma 2 veckor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0