Nuuu godnatt nuuuu godnatt

"Nuuu godnatt, nuuuu godnatt..." osv är (om jag inte misstar mig) en sång som några ledare från ett läger i mina yngre dar kom in och sjöng när det var dags att sova. Om detta skulle vara osanning har jag nog drömt det. Någon som känner igen den sången från barnkörlägret eller är det jag som virrar? 

Jag ska sova nu iallafall, det är det jag har tänkt komma fram till. De senaste två veckorna har jag sovit så dåligt.  Jag har drömt jobbiga drömmar, alltså inte mardrömmar utan bara jobbiga drömmar om personer/platser/saker jag inte vill drömma om helt enkelt. Jag har dessutom även vaknat mer eller mindre mitt i natten varje natt och det brukar jag aldrig annars göra. Tur att jag somnar om, men det är ändå inte normalt. Jag misstänker att det kanske kan ha att göra med "stressen" som pågår i min hjärna bland alla saker. Kan det stämma tror ni? 

Hur som, så ska jag ändå sova nu och hoppas att jag får sova hela natten lång. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0