Mission failed..

Före:


Efter:
Nu är jag klar med min mask. Satte mig och gjorde klart den när jag kom hem igårkväll vid sisådär halv 4-5. Kanske därför som resultatet inte blev något vidare, man ska nog inte göra masker i lite onyktert tillstånd..

Nä men seriöst, SÅ dåligt blev den inte, men inget jag skulle ha på mig ikväll, dels för att den är ful och kladdig emn också för att den sitter konstigt så mitt ena ögonlock trycks ned (det på höger sida i bilden, om ni inte redan listat ut det) vilket för att jag kommer se ut som en kvinnlig version av ringaren i notredame (?) Och det är ingen look som jag känner känns kul att ha tyvärr. Så detta betyder att jag måste köpa mig en, men det får bli en billigare variant för seriöst - jag behöver mina pengar till annat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0