Min Martha

En av mina solstrålar i livet, Martha, kan ibland få för sig att hitta på egna sånger och sjunga dem. Hon hittar alltså på dem medan hon sjunger vilket gör att det kan sluta lite hur som helst. Antingen jätte jobbigt, jätte tråkigt, jätte bra eller (för det mesta) jätte kul. 

Ikväll var en gång då det blev jätte kul, helt otroligt kul. Blev nog extra roligt för att jag var så glad redan innan. Iallafall, jag tänkte berätta vad det var hon sjöng som fick mig att vika mig dubbel och skratta tills tårarna rann. 

Detta hände när de badade, Martha sitter lutad mot badkars kanten och spänner sedan blicken i mig och säger "make a video" (ja, jag har alltså detta på film, tacka gud!) sedan tar hon på sitt "show-face" (hon har ett speciellt ansiktsuttryck) och drar sedan efter andan och börjar sjunga högt och tydligt... 

If you've got boobies - SHAKE THEM! 
If you've got a willy - SHAKE IT! 
If you've got them both - SHAKE THEM! 

Till dessa dansar Kit (av den anledningen tänker jag inte visa filmen för er, det känns inte så lämpligt med tanke på att han är naken) och skakar allt vad hans lilla kropp klarar medan Martha fortsätter sjunga om och om igen och lägger in lite "Yeah yeah!" här och där. Sååååååååå kul att ni förstår nog inte hur roligt det var! "if you've got boobies - Shake them!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0