Lördag

 
 
Hej igen. Igår blev det inte mycket skrivet, jag vet inte riktigt varför, jag tänkte skriva jätte många gånger men sedan glömde jag bort det lika många gånger. Otur. Önskar att jag hade haft något roligt och spännande för mig istället men så är inte fallet. Jag städade som vanligt väldigt långsamt så jag hann inte fara och träna vilket var jobbigt för jag hade verkligen sett framemot det! På kvällen satt jag barnvakt och barnen var jätte snälla och somnade snabbt, då började jag skriva CV men det är så svårt och tråkigt så när halva var klart avbröt jag och såg gossip girl till jag somnade. 

Det var min fredag och idag är det lördag. Den kommer jag att börja med att gå ner och äta frukost och sedan träna en stund idag istället innan jag träffar Josefine och fikar/äter middag eller något sånt och sen sitter jag barnvakt hos en annan familj för extra pengar, yey!  Helt okej ändå, fast jag känner att jag hellre hade gått ut och dansat hela natten, men pengar är pengar och jag behöver dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0