Kvällslista

Goder afton, goder afton både herre och fru, vi (jag) önskar eder alla en fröjdefull jul (kväll)

Hej hej hallå! Jag har inte dött eller blivit kidnappad eller något annat hemskt. Jag har bara haft lite full upp, det är allt. - Vad skönt! Då slipper ni undra över det. 

Anywaaaaaays, jag har verkligen inget att skriva eller dela med mig av eller visa, ingenting alls faktiskt. Så jag rotade runt bland mina utkast och hittade en gammal lista, jag rukar nämligen kunna spara sånna där just för tillfällen som dessa. Jag tror att jag är den enda i Sverige som faktiskt tycker om sånna här listor, både att skriva själv och att läsa andras. Det är ju jätte smart för någon annan har liksom kommit på frågor åt mig så jag slipper ju tänka! 

Så med denna lista säger jag godnatt och hoppas att ni har haft en bra dag (jag höll på att säga helg för det har kännts som söndag idag, tänkt vilken underbar vecka detta kommer bli då imorgon kommer kännas som måndag men så är det onsdag!)


ÄRLIGHET

Hur många har du varit riktigt kär i?
En, eller kanske två, jag vet inte riktigt här heller
Vad tycker du om kärlek?
Ehm, ja om jag inte hade tyckt om kärlek hade jag nog varit väldigt bra kompis med Voldemort och det är jag ju inte så jag antar att jag tycker om kärlek 
När kramade du någon sist?
Idag
Saknar du någon speciell person?
Jag saknar väl typ någon varje dag sedan jag flyttade
Har du svårt för att bli kär?
Det är ju lite svårt att svara på nu för det var så länge sedan jag blev kär, men ja jag tror att jag har rätt svårt att bli kär. 
När kysste/hånglade du med någon sist?
45 dagar sedan eller något sånt? Den 3de januari
Ångrar du det?
Självklart inte
När fick du senast en komplimang?
Oj, det minns jag inte för det händer så sällan.... buhuh... nä men i helgen kanske? 

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös?
Nä, det tror jag väl inte? 
Hånglat med någon riktigt ful?
Det kan hända den bästa
Hånglat med fler än 50 pers? 
Inte för att jag räknar men nej det tror jag väl inte
Gjort något riktigt dumt? 
ja
Gjort något du verkligen ångrar?
ja
Varit nykter på nyårsafton?
Nej alltså jag började dricka alkohol när jag var 8 månader gammal!! 
Åkt ambulans?
Check!
Skämts över dina föräldrar?
Vem har inte? 
Sagt jag älskar dig och menat det?
jadå
Tar du droger?
Nej
Varit kär?
Är*
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
 Kär och kär, men jo
Är du ensam nu?
Ja tänk att jag är det, inte ens Tilly gör mig sällskap... 
Vill du gifta dig?
OM jag vill! Tänk vad kul och fint och allting! Jag kan knappt vänta tills den dagen!!.................och så kommer den aldrig....
Vill du ha barn?
Klart jag vill

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Eh... Tilly? 
Såg dig gråta?
Oj, det minns jag inte, jag minns inte ens när jag senast grät
Fick dig att gråta?
Hemlängtan eller något gissar jag
Du delade en drink med?
Hm.... det minns jag inte heller 
Du gick på bio med?
Juliane och Joana 
Skällde på dig?
En räv kanske? Om rävar skäller vill säga

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU 
Gråtit?
Okej, jag fick faktiskt en liten tår i ögat när jag såg en fin videot
Kramat någon?
ja
Pussat någon?
nej
Köpt någonting?
Jaaa! Cp-gatan och pizza!!!! Alltså, jag köpte självklart inte hela cp-gatan men det vore faktiskt ett bra köp och då kunde jag ta med mig hela gatan till Skellefteå när jag flyttar hem och kan då fortsätta att fynda där
Sjungit?
Ja det har jag faktiskt
Saknat någon? 
Ja, som sagt, jag saknar nästan alltid någon

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0