Ledig kväll!


Jag fick ledigt ikväll för att fara och göra en jätte kul grej!! Ahhhhh alltså ni förstår nog inte hur glad jag är just nu!!! Jag ska se till att ta en massa bilder så att jag kan visa er senare eller imorgon, och tills dess låter jag det vara hemligt.. hihi. Hejdåååååå! 


Senare: Hej. Jag insåg att detta inlägg aldrig publicerades. Hehe. Jag var iallafall och lyssnade på när Jude Law pratade om sin nya film som har premiär på fredag tror jag att det var? Side Effects heter den och den verkade väldigt bra så det blir nog ett biobesök inom kort! Det var iallafall helt sjukt att stå ca 10 meter ifrån honom. Kort togs, men inte av mig så jag ska bevisa detta för er imorgon eller något för nu vill jag sova. Vi beslöt att fira detta över en flaska vin och lite mat därför kom jag hem nu istället för halv 9. Då vet ni. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0