Kallt vatten och hunger

Godmorgon! Denna morgon började bra men innehåller nu två stora problem.. 

1) Det går inte att få varmt vatten ur kranen i mitt rum! Otroooligt irriterande. Vad är det med England och inte vilja ha det varmt på dagtid???? 
2) Jag är hungrig. Så hungrig att jag mår illa och vill spy... Då kanske ni tänker: "Men varför äter du inte då?" Jo, det ska jag förklara att det ska jag så fort jag kan få varmare vatten så att jag kan tvätta ansiktet utan att förfrysa mig! 

Jobbigt jobbigt... Alltså det är faktiskt sjukt, att det inte ska gå att bli varmt vatten! och det är inte bara kallt utan det är ISkallt! Så att det är jobbigt att ens kolla ifall vattet är varmare. Så kallt att det nästan är för kallt att dricka! Så kallt att det nästan lika gärna kunde trilla ut isbitar istället för vatten.... har vårat hus flyttats till antarktis över natten eller något?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0