Jude Law

 


DETTA sysslade vi som sagt med igår kväll. Vi stod (max 10 meter!!) ifrån Jude Law och lyssnade när han pratade om sin uppkommande film Side Effects. Och alltså det var magiskt! På riktigt! Och lite overkligt, det slog mig liksom någon gång då och då "Nä men Rebecka, du har ju ingen undertext.... justja, det är ju live" "Fan vilken bra kamera de har använt!... vänta lite, det är ju Live!!" Live för tusan!! 

Så ja, det var fantastiskt. Ännu mer fantastiskt hade det dock varit om de hade låtit mig få ställa en fråga (= prata med honom) men det hann jag inte få.. Fast det kanske var tur, jag hade nog inte fått fram några ord när mikrofonen skulle ha kommit till mig och sedan skulle jag nog dö av lycka. Så då lever jag hellre och minns detta ögonblick, vi var tillräckligt glada ändå. För tjejer, flickor, damer (och herrar) alla som sett honom på film och tycker att han ser bra ut (gissar på nästan alla) han är otroligt mycket snyggare i verkligheten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0