Jag har ätit pannkaka!

Igår bestämde jag och Linda oss för att det var pannkaksdags! Det passade mig eftersom att jag inte åt några på pannkakans dag tidigare i veckan (tänkte, men det blev inte av) och alltså himmel och pannkaka (haha!) vad gott det är!!! och alltså jag har verkligen utvecklad en kärlek (en farlig kärlek om man tänker på hälsan) och det är choklad och banan på pannkakor! Såååååå gott! Mindre nyttigt, men sååååå gott!! 

Annars så är det bra med mig, jag hade en riktigt kul kväll igår, ska visa lite bilder snart, och idag har jag varit jätet glad för det har varit så himla fint väder! Det var det igår med och det gör mig så jäkla lycklig. Alltså solen skiner, fåglarna sjunger, alla är ute och är glada och ja, det känns som vår för en norrlänning som mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0