Jag fick känna mig älskad!

Jag hade gett upp allt hopp om några kort eller liknade under denna kärleksfulla dag, men när jag går in i mitt rum så ser jag att det ligger ett rött hjärta som det tydligt stod "Rebecka" på och det finns ingen annan Rebecka än jag i detta hus och som dessutom bor i mitt rum så självklart var detta till mig. Jag ville fälla en tår:') 

Jag ville fälla ännu fler tårar när jag vände på kortet och såg att det stod ett litet meddelande också: 

"Happy Valentine! Dear Rebecka I love you so much. You are cool and make lovely food. Thank you! Love ?" 

Trots att frågetecknet skulle göra mig ovetandes så förstod jag ändå vem mitt alla hjärtans dag kort var ifrån. Så trots att jag hade bråttom så sprang jag ner och kramade om Martha riktigt ordentligt och tackade så mycket innan jag skyndade vidare för att jobba extra. Så min alla hjärtansdag slutade bra, men kärlek och extra pengar och dessutom sovmorgon imorgon. Sååååå skönt! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0