Ingen vanlig dag idag!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min fina vän Sofias 19 födelsedag. En av de få födelsedagar som jag faktiskt kommer ihåg utav mig själv! (har visserligen blivit mycket bättre på att komma ihåg sånt)

För ett år sedan var jag faktiskt med och sjöng för henne på morgonen i egen hög person med hennes familj, vilket var väldigt mysigt! I år är jag aningens för långt bort för att kunna göra något sådant... men jag glädjer mig åt det faktum att det faktist bara är en månad tills hon kommer hit till mig! 

Sofia är, för er som inte vet (eller förstått), en av de absolut viktigaste personerna i mitt liv. Jag har känt henne hela mitt liv, faktum är (som jag tror jag sagt förr) att ifall inte hon hade fötts var det halv bestämt att jag skulle heta Sofia men när hon föddes några månader innan mig och fick namnet Sofia så tyckte inte mina föräldrar att det var ett så bra namn längre eftersom de förstod att vi skulle spendera mycket tid tillsammans. Det var förövrigt ett bra val eftersom att vi under ett par år var ett gäng på fyra tjejer där det fanns en till Sofia, så hade jag också hetat Sofia hade vi kunnat kalla oss "De tre Sofiorna och Clara" istället för "De tre vännerna och Jerry". 

Iallafall, idag är det Sofias födelsedag och jag vill önska henne världens bästa dag! Jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0