Igår var det min födelsedag. Nästan.

Igår kom mina små älsklingar hem efter en vecka hos sin mormor och morfar, och som om inte glädjen att se dem var nog så hade de dessutom gjort en massa presenter till mig medan de var borta! Så de sa åt mig att vänta i deras rum och sedan kom de in med en påse full av paket. Sammanlagt 5 stycken (!!) Joe bestämde sig visserligen för att gömma undan sitt ett tag och därför är det inte med på bilden.

Så igår fick jag öppna paket som ínnehöll två blommor som Martha och Kit målat och tre ramar med bilder på var och en av dem när de var små bebisar. Ååååh... det kommer bli lätt att lämna de här ungarna känner jag... not. Så himla fina som faktiskt tänker på mig så mycket när de är borta så att de gör paket till mig. Åh:') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0