Himlen ser ut som ICA

Idag besökte vi alltså en av de svenska mataffärerna. Eller Totally Swedish som den så fint heter, och det var som att vandra in i himmelriket bland alla wasa bröd, felix tomat ketchupar, pågen limpa, marabou och självklart - falukorvarna! Det fanns även västerbottens ost och jag kände hur mitt hjärta slog ett extra slag för mitt kära norrland. 

När falukorv och godis var köpt vandrade vi de knappt existerande metrarna till svenska kyrkan och avnjöt varsin (ok, jag åt två..) kanelbulle innan det var dags att åka hem igen. En dag i Sverige skulle man nästan kunna säga, förutom att den var i London. 

Nu sitter jag och äter wasa sport med falukorv och känner glad medan jag väntar på att resten ska komma hem efter gymnastiken, lugn och ro i 40 minuter till för mig och min korv macka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0