Godkväll!

Denna söndag avslutades med en liten catch up med Naz, vilket alltid är lika trevligt! Jag hjälpte honom så gott jag kunde att planera hans framtida Sverige resa och självklart så bestämde jag att han var tvungen att svänga förbi i Skellefteå! Vi tog även en sväng förvi kära gamla adventure bar som ju var "mitt ställe" i somras, så nu när jag återbesöker det så känns det lite som när jag besöker Bergsbyskolan eller något, "åååh jag minns den gamla goda tiden". För jag hängde ju verkligen rätt mycket där under mina första månader, sedan blev det andra bullar. Så det var riktigt kul faktiskt att komma tillbaka och återuppliva gamla minnen. Det var visserligen inte så mycket folk, vilket iof inte är så konstigt då det är söndag och de tydligen hade haft en riktigt grym kväll igår. Jag blev iallafall indragen i en match i beerpong, fast denna kväll "vattenpong" - tack för det! Och till min egen (och alla andras, ingen förvändade sig något av en tjej) förvåning så briljerade jag riktigt rejält och fick till och med äran att kasta det vinnande kastet. Jag har nog aldrig varit så stolt över mig själv, haha! 

Nä, nu ska jag sova iallafall. Hoppas ni har haft en bra helg/kväll/vecka/whatever, hörs imorgon! Godnatt! 
Förövrigt så saknar jag verkligen Albin. Det gör jag självklart mer eller mindre hela tiden, men alltså ikväll är det verkligen extra mycket. Jag tycker inte egentligen riktigt om att prata om honom i bloggen men ibland måste man. Det är verkligen helt sjutk att det är närmare 9 månader sedan jag kunde träffa honom när jag ville, jag kunde prata med honom/se honom/whatever när jag ville. 9 månader. Det är verkligen helt sjukt, och det börjar kännas kan jag lova. Jag längtar efter honom mer och mer för varje dag.. så jag får försöka drömma om honom istället, och krama kudden. Mina kuddar är mina räddare i nöden i dessa tillfällen. Prisa gud för kudden! Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0