Godis eller tamponger?

Detta är typ det gulligaste jag sett! Tänk så mycket roligare det blev att köpa tamponger när förpackningen var så här söt! Det roliga (konstiga) är att dessa var de billigaste, alltså instället för att köpa 16 st i en tråkig fulk kartong kan man köpa 16 st i söta burkar för mindre pengar. Det kändes konstigt tyckte jag, men cp gatan är cp gatan och där är allting möjligt! 

En annan positiv sak är att om man tycker att det är lite pinsamt med tamponger så är detta en perfekt förklädnad ju! Ingen skulle ju gissa att du hade tamponger i en sådan söt liten burk. Inte jag iallafall. Jätte bra ju!

Haha, Kit trodde faktiskt att det var godis...påriktigt... Han sprang (som vanligt) in i mitt rum för att, ja göra något som jag aldrig vet vad, och jag följer efter och ser honom hålla burken i ena handen och en tampong i andra och säger "Are these sweets?" "Uhmmmm......no" "What is it?" "Uhmmm.................a secret" Vad fan skulle jag svara där???? Hade jag sagt "en tampong" hade jag ju satt mig ännu mer i klistret än jag redan var, så "a secret" fick helt enkelt lov att duga. Tack och lov frågade han inte mer, jag var inte så sugen på att förklara vad man använder en tampong till.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0