Från igår


Trodde att jag tog fler bilder igår men tydligen inte. Detta är iallafall innan vi åt den otroligt goda tomatsoppan som Linda kokade ihop. Alltså, jag brukar inte riktigt tycka om soppor sådär jätte mycket men alltså denna var något utöver det vanliga! 
På bild finns även Linda som poserar snyggt i köket och en bild där jag försöker posera snyggt i spegeln men den råkade bara bli suddig (NÄHÄ?!!) Vet faktiskt inte riktigt varför jag ens publicerar den ens? 

Hur som haver, dagen till ära har jag som varje måndag städat. Det finns väl inte egentligen så mycket mer att säga om det. Det ska göras och det är gjort - skönt! Det betyder att jag nu har tid att ta tag i den otroligt roliga sysselsättningen "skriva CV". Helt allvarligt, det finns nog INGET som jag tycker är tråkigare! Jag städar helt allvarligt drottningens slott tills varende kvadratmilimeter gläser UTAN betalning än att skriva CV.... så illa är det. 

Som grädden på moset verkar jag dessutom vara riktigt usel på att skriva CVn. Jag verkar inte besitta talangen att göra reklam för mig själv eftersom att i hela mitt liv har ett enda CV gett mig ett jobb och det är jobbet som au pair som dessutom var garanterat. Jag undrar vad det är jag gör för fel? Kan man verkligen skriva så mycket fel? Eller är det bara mig som person det är fel på? Isåfall har vi ett större problem då det är ganska mycket svårare att ändra på hela mig än mitt sätt att skriva. Hoppas att jag blir duktigare med året och att 2013 ska bli året då jag lyckas, isåfall ska det firas!! 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan ju bara påminna om att din morbror coachar sånt där, du kan ju maila han om du vill ha tips:)

Svar: VAAA???? Har jag levt hela mitt liv ovetandes om detta?? Då ska jag sannerligen ta mig i kragen och ta vara på denna fantastiska nyhet! :) Kram på dig och tack så mycket:)!
Rebecka Wallgren

2013-02-04 @ 18:33:03
URL: http://frokenkoss.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0