Från i fredags!


Här är några bilder från i fredags. Hade verkligen så himla roligt med dessa tre tjejer! Alla andra också men vissa skrattar man helt enkelt mer med. Juliane kom dock inte med på någon bild, men hon tillhör också den roligare delen. Klubban som Alizée håller i på tredje bilder är en av alla som vi åt under kvällen, haha! Någon upptäckte att man kan ju faktiskt köpa klubbor från kvinnan på toan (haha, vad kul det lät! "kvinnan på toan") Detta gjorde att vi åt fler klubbor än vi drack drinkar även fast drinkarna var gratis. Man prioriterar olika helt enkelt. 

Nu har jag slutat jobba iallafall, det har varit en väldigt ansträngande dag idag då jag har varit väldigt trött och dessutom haft massor att göra.... så jag ska försöka somna tidigt ikväll men först måste jag, verkligen måste jag få klart mitt CV!.... Snälla döda mig någon.... NEJ! Nu ska vi inte låta så, det ska bli jätte kul, jag ska bara hitta någon musik som får mig att vilja skriva så ska det nog gå utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0