Bra morgon!

Det har varit en bra morgon, trots att jag vaknade i panik 20 i 7 och tror att jag försovit mig och börjar i flygande fläng klä på mig snabbare än blixten innan jag inser att klockan bara är 20 i 7 (vaknar normalt 7) Men det gjorde ju inte så mycket egentligen, jag fick lite mer tid på mig bara. 

Sedan var det även en morgon när barnen vaknat och klätt på sig själva. Åhh, alltså det är lika underbart varje gång! Så detta gjorde att vi har haft väldigt mycket tid hela morgonen och har kunnat ta det väldigt lungt och inte behövt stressa. Skönt! 

Nu ska jag träna lite snabbt och sedan ska jag fara och köpa svensk mat! Det blev ju inte av förra veckan så planen är fara idag istället. Kuuuuul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0