Avskedsfest

Ikväll är det avskedsfest för min fina vän Joana som åker hem på tisdag... åhhhhh, det är verkligen som en klump i hjärtat när folk åker hem... men what to do, vi får göra det bästa av det och även fast avsked är tråkigt så är ju fest kul så jag tror att detta kan bli en riktigt bra kväll! 

Hoppas ni får en bra fredagkväll också! 

P.S När jag stod och plattade håret blev det plötsligt tvärljus utanför fönstret, ungefär som en kamera blixt och sedan hördes den värsta smällen jag har hört i hela mitt liv tror jag!! Nästan som åska fast ändå inte. Förmodligen var det åska, men jag blev ändå skiträdd och trodde att någon attackerade oss::!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0