Alla hjärtans dag!

Idag är det, ifall någon skulle ha missat det, alla hjärtans dag. Det är en dag som jag alltid har tyckt om, i år är väl första året som jag inte riktigt bryr mig eftersom att min kärlek är flera mil bort.. Okej, jag skojas jag bryr mig visst och har sedan Januari funderat på hur jag ska kunna överraska honom ändå bort ifrån London. Dock så känns det ju lite orättvist/tråkigt att jag inte får vara med honom idag, men eftersom jag överraskade honom rätt rejält förra året så kanske det räcker för detta året också..? 

Minns ni det förresten? Jag hade bytt ut nyckeln till Albins lägenhet så att han hade en annan likadan som inte funkade och jag hade den riktigt så att jag kunde ta mig in i lägenheten utan att han visste det och överraska honom där. Helt seriöst bland det roligaste (och pinsamaste, för jag började skämmas för min ansträgning när han tillslut dök upp) jag gjort i mitt liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0