Magsjuk...

Det är ju typiskt alltså, när jag just har blivit frisk från min långvariga förkylning så ska jag vakna upp och må illa idag och behöva springa och spy (ursäkta för informationen) var och varannan halvtimme... så. sjukt. jobbigt! 

Inte nog med att det suger att fortsätta vara sjuk, att magsjuka suger osv så är ju det absolut värsta att jag skulle behöva vara sjuk när Sofia är här... visst hade jag väl ändå kunnat vänta tills att hon farit?? Nej, för sådan tur skulle jag minsann inte ha.. Jag får hoppas att det går över snabbt, det känns faktiskt redan bättre. Så förhoppningsvis är jag kry imorgon och ännu mer förhoppningsvis så har Sofia inte smittats... det vore nog det värsta tänkbara tror jag.. 

Jag ska hålla alla mina tummar för det och försöka att sova nu och förhoppningsvis så får jag sova hela natten. Det vore bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj sån osis! hoppas du kryar på dej snabbt. (Önskar att du bara vill med oss skämta aprilo - men så är det väl inte ) Många krya på dej -kramar / Anneli

2013-04-01 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0