Yesterday


Fem glada tjejer! Vi möttes vid Hyde Park corner. De flesta hade ju aldrig träffat varandra så det var jätte kul!
Sen var det kul att träffa Sarah igen!
Chris, Christina och Leonie
Cheers!
Inne på klubben. Där mötte upp några fler. 
Man ska inte dricka på tom mage, det har jag lärt mig och det visste klubben också så därför bjöd de oss på mat. Tre av oss fick ta del av själva middagen, de tre hungrigaste. Vi andra tre fick nöja oss med plockmaten som verkligen inte var fy skam!
Sen spenderades självklart största delen av tiden på dansgolvet! 

Så det var en jätte bra kväll men som jag nämde så blev jag lite för trött/sjuk och även uttråkad mot slutet. Det blev trångt på dansgolvet, jag blev trött i benen, och ja sånt där trist. Tur att jag inte var ensam om att känna så, så därför avslutade vi kvällen där, vi tänkte ta oss till en annan klubb först men det orkade vi inte. Haha! Kanske bäst så ändå för jag är inte friskare idag kan jag lova.... Men det var det värt!













 

Kommentarer
Postat av: Sarah

SOOOOOOEXCLUSIVE! Haha I loved it (the food and all the exclusiveness at least) butIthink that we should go somewhere else mext tim (;
Xx!

2012-09-02 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0