Weight Watchers


Här min vänner (och ovänner) är min nya favorit dryck! Hur god som helst (särskilt smaken på bilden ovan) och dessutom så är den inte ens onyttig alls! Ungefär som att dricka vatten!! Okej, inte riktigt kanske men seriöst, riktigt bra dryck om man vill känna som att man dricker typ saft (för den är inte kolsyrad, - ännu bättre!) fast mycket nyttigare än så det är liksom bara 7 kalorier i hela flaskan. Nu är inte jag någon expert på sånt, men så mycket vet jag att det inte alls är så mycket. God dricka iallafall!

Nu ska jag ut igen, kom bara hem för att byta kläder för jag svettades... mitt största problem när jag är sjuk, att min kroppstemperatur får för sig att åka bergodalbana från varmt till kallt hela tiden. Jobbigt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0