Vindarna vänder!


Jag fick just veta att jag har sovmorgon imorgon och att Lucy dessutom ska försöka hitta en annan barnvakt till på lördag så att jag ska få fara på min okända grannes fest. Får se hur det slutar, det känns ju lite halv konstigt då jag liksom är anställd för att de ska slippa söka barnvakt så jag sa till henne att jag är helt okej att sitta barnvakt, för det är ju faktiskt himla mysigt! Men vi får se hur detta slutar, om det slutar med att de hittar en annan barnvakt så kommer jag att känna mig som att jag är med i någon film typ. En sån där film där allt är lite halv pinsamt ni vet?

Jaja, det är ju bara en känsla jag har, men den starkaste känslan jag har är att jag kommer sitta barnvakt och jag är verkligen helt okej med det för jag har verkligen världens finaste barn här och jag är så glad att allting börjar kännas bra igen, med allt! Min sjukdom, familjen, hemlängtan, mitt sociala liv här borta. Verkligen, just nu känns allting bra och jag hoppas att det inte innebär otur att jag säger det just nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0