Vad min morgon bestått av...

Vaknade runt åtta och var jätte trött men kunde inte fortsätta sova. Så jag steg upp och slog in presenterna samt gjorde korten. Det var lite knepigt med tanke på att den enda saxen jag äger är en nagelsax och jag orkade inte gå ner för att hämta den stora saxen, hehe. Så ja, lite knepigt men det gick bra. Nu ska jag bara lista ut när det är ett bra tillfälle att lämna över paketet till Martha. De firar liksom inte som vi gör hemma att man firar på morgonen eller så utan ja.. jag vet inte riktigt hur de går till men det ska nog lösa sig. Det enda jag vet är att om 50 minuter ska vi fara om hämta katten, hihi, det ser jag framemot! 

Nu ska jag antingen ta och sova lite till eller så ska jag gå ner och äta frukost... svåra val såhär på morgonkvisten... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0