Vad jag gjort den senaste tiden...

Hittade Peter Pan bland filmerna igår och kände att jag ville återuppleva gamla minnen, så nu har jag kollat på den och det är verkligen en massa minnen som kommer tillbaka. Jag minns hur kär jag (och typ alla andra mina kompisar) var i Peter Pan... haha. Sen minns jag hur vi såg filmen säkert 3 gånger samt bakom kulisserna och när de lär sig flyga kanske 4 gånger, på en och samma kväll! Inte illa. 

Nu på senare dagar tycker jag att slutat är väldigt tråkigt..jag tycker inte om att hans vänner lämnar honom. Det räcker med att Wendy och hennes bröer lämnar honom men de förlorade pojkarna borde ju ha stannat tycker jag... Haha. Nåja, kul film iallafall. Nu borde jag ta mig en sväng till cpgatan och köpa nya träningskläder men jag orkar inte riktigt... hehe. Får se om jag lyckas ta mig i kragen och fara och köpa, det vore som bra annars blir det problem när jag kommer vilja träna imorn... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0