Trött tröttare tröttast..

Såhär ser jag ut just nu. Jag brukar ogilla när andra människor skriver "jag är så trött... man ser inte mina ögon... blablablabla..." för oftast så tycker jag att de ser precis likadana ut som de gör alltid, självklart finns det vissa undantag (det är förresten lite samma sak med "inget smink", men bara lite) Så därför har jag inte tänkt skriva något av dessa även fast jag (enligt mig) ser ut som att jag har lite kinesiskt blod i mina ådror eller något. Men det är ju inget jag behöver påpeka egentigen om ingen annan ser det så ser dom bara Rebecka precis som vanligt och annars ser de en kines Rebecka och då får de väl lista ut själva vad det kan bero på, om jag var mitt inne i en blinkning eller om jag bara var trött. 

Hoppsan, nu blev detta ganska mycket längre än vad jag hade planerat... men det gör inte så mycket för alla i detta huset verkar vara trötta. Martha har inte ens vaknat ännu! Det är inte så bra faktiskt för det är bara 45 minuter tills vi brukar gå och ca en timme tills vi senast måste gå. Får nog ta  och skaka liv i henne för vi vill ju inte komma försent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0