TRE MÅNADER I LONDON!

Idag är det alltså exakt tre månader sen jag flyttade till London. Exakt på dagen. Tre månader. Det känns både mycket och lite. På denna tid har jag hunnit se fler rävar än vad jag kan räkna på mina fingrar, i Sverige har jag sett två på hela min livstid. Men rävar är ju inte allt jag har sett eller hunnit med. Det finns ju som en väldig massa andra saker som jag hunnit på dessa tre månader. Jag kanske ska visa? Eller? Vi får se, kanske ifall jag inte har något bättre att skriva senare ikväll. Nu ska jag äta lunch och fortsätta "fira" min tremånaders dag med London! "I looooove you! You are the best and I will love you forever! Marry me..?" Okej, jag skojar, även fast det var ett tråkigt skämt. Så kan det gå. Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul bild!

2012-09-12 @ 14:31:28
Postat av: hej

Härligt!

2012-09-12 @ 16:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0