Trååååååååk

Okej, jag har bajs tråkigt (ursäkta) och kan inte komma på något att skriva och då kan jag ju faktiskt tycka att sånna här listor är rätt roliga! Har aldrig riktigt vågat erkänna det förr eftersom att det känns som att jag är typ den enda i världen som tycker det, känns det som, haha. Kul för listorna iallafall att det finns någon som gillar dem!
 
PERSONLIGT
vad heter du: Rebecka 
vart bor du: London
hur lång är du: Oj.. runt 167cm tror jag?
ögonfärg: Blå
hårfärg: Brun

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Oj, det måste väl ha varit Albin? 
du pratade med: Martha tror jag? 
du gick på bio med: Joe, Martha och Kit
du gick på stan med: Igår med tjejerna
som såg dig gråta: Alla människor jag passerade när jag pratade med mamma och längtade hem.. 
skällde på dig: Kommer inte ihåg

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det: Klart jag har!
bråkat med ditt husdjur: Haha nä
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jag vet faktiskt inte, nästan. Fast galet vet jag inte om det var, det galna var väl att det nästan hände!
är du ensam nu: Ja, eller Simon finns en trappa ner
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: OM jag har "Thomas and his friends..."
vill du gifta dig: Ja det vill jag
vill du ha barn: Klart, men inte än!

EXTRA STUFF
vilka kläder sover du i: Oj, det varierar rätt mycket. Ibland sover jag med så mycket kläder att man skulle kunna tro att jag skulle övernatta på antarktis och ibland med typ inga kläder alls. Beror på värmen. 
vart vill du gifta dig: HÄR jag menar, drömma kan man ju alltid
vem hatar du verkligen: Vet inte om det finns någon som jag verkligen hatar och ifall det gjorde det så skulle jag inte skriva det här. 
kör du bil: Nej, men om ett år förhoppnings vis!
har du ett jobb: Ja
gillar du att ha folk omkring dig: Oftast
är du ett hälsofreak: Haha nä, önskar att jag kunde vara det lite mer.. 
har du någon tatuering: Nej
har du någon piercing: Öron och navel

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: Hm... jag tror inte det faktiskt!
köpt någonting: Ja
varit sjuk: Njae
sjungit:
sagt jag älskar dig: Nej
velat säga till några att du älskar dem: Velat och velat
träffat någon ny: Ja, igår
saknat någon: Jag saknar alltid någon. 
kramat någon: Ja

VILKEN
tidning läser du: Den som verkar roligast
buss åker du oftast: 12, 36 eller 436
frisyr har du: Vanlig tråkig jävla frisyr... 
dag fyller du år: 29 april

SENASTE
film du såg: Spy Kids. Haha. 
sak du stal: Minns inte 
mat du åt: Tonfisksallad
gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort. Haha vilken fråga!

Tio första:
Första bästa kompis: Anton
Första bil: En såndär gå-bil som jag fick när jag fyllde två!
Första killen: Albin
Första husdjur: Kanin
Första semester: Oj, det minns jag inte. 
Första jobb: Produktionsassistent? Minns inte. 
Första köpta skiva: Markoolio eller hits for kids eller något sånt. 
Första piercing: Öronen när jag var 9 år

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vin
Sista bilfärd: Oj, det var länge sedan! Till flyget tror jag.
Sista filmen du såg: Det skrev jag väll nyss? Spy Kids iallafall. 
Sista ringda telefonsamtal: Chris
Sista bubbelbadet: Oj, det minns jag inte!
Sista spelade cd: Absoluta svenska ballader eller vad den nu heter. Semesterskivan♥
Sista måltiden: Tonfisksallad. Tror att listan börjar få slut fantasi eftersom att den upprepar samma frågor.. 

Har du nånsin:
Blivit arresterad?: Nej
Busringt till nån?: Ja, var dock inte så bra på det.. 

Sex saker du gjort idag:
1. Sovit
2. Städat
3. Ätit
4. Gått
5. Sett greta gris (och andra barnprogram)
6. Sett gossip girl

Tre val:
Svart eller vit?: Båda!
Sommar eller vinter?: Sommar
Choklad eller chips?: Aaah Choklad!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0