Tiden har gått fort idag..

Det är nämligen bara en timme kvar tills jag ska hämta barnen. Vad hände med tiden undrar jag? Fast jag vet svaret, det är för att jag städade = att jag har mindre tid att göra det jag normalt gör, vilket är att ligga och göra ingenting, typ. Tror iallafall att jag ska ta mig en liten powernap eller något. Sov inte särskilt bra i natt och det börjar kännas i kroppen, ska dessutom sitta barnvakt ikväll så jag kan inte sova hur tidigt jag vill. Så en powernap blir nog bra.

Här är en bild från i fredags som jag blev taggad i. Vi turades om att dansa på en, ja vafan heter det??, men en pall typ där det dansade halvnakna tjejer då och då under kvällen (hmm) så det är därför jag är rätt lång på bilden. Men tydligen så fick man inte dansa på dem om man inte var en av tjejerna som skulle dansa där för det kom en vakt och sa till oss. Det var lite tråkigt men det var kul så länge det varade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0