Tabby kitten

Kvällen har till större delen spenderats med att hitta den perfekta kattungen till Marthas födelsedag på söndag. Det var lite svårt att hitta den perfekta eftersom att det inte är jag som ska tycka att den är perfekt, men det dög gott och väl att säga om jag tyckte att de var söta eller inte söta. Efter kanske en timmes letande så hittade vi tillslut en som uppfyllde kraven så på söndag kommer Martha bli överraskad med en den sötaste presenten hon mest troligt någonsin kommer att få!
Hihihi. Hoppas den tycker om mig och inte vill klösas... om så är fallet kommer jag slå upp ett tält på gården och det vill jag gärna slippa eftersom att det blir kallare och kallare. Så snälla söta rara katten - var snäll med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0