Stressig dag!

Idag har jag utan tvekan haft den stressigaste dagen i mitt liv. Det där med att jag kunde ta det lugnt när tvätten tvättades stämde ju visserligen, men vad jag inte hade räknat med var att det skulle ta en halv evighet att få på soffodralen (?) på soffan igen... och ja, det har bara varit lite stressigt lite hela tiden när jag tänker efter, iallafall i mitt huvud. Hade nämligen lite extra saker att göra i veckan (t ex att tvätta soffodralen) och jag tänkte "jag gör allting idag så har jag det bort gjort" smart tanke egentligen men allvarligt, så farligt hade det inte varit att göra iallafall en av sakerna imorgon. Nåja nu är det gjort iallafall och det är skönt, men nu är jag fett trött... men kommer ändå inte att sova förrän närmare 12 iallafall kan jag lova. Jag känner mig själv allt för väl... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0