Stressad!

Kom just hem efter en jätte bra dag med Chris och Leonie! Vi åt lite mat och sen har vi bara vandrat runt och njutit (och svettats!) av solen. Det var ju som sagt ett au pair event som vi deltog i men det var inte mycket att hänga i granen om jag ska vara ärlig. Flera människor som går i en klunga och kollar på parker. Inte för att jag har något emot att gå runt och kolla men det vart som bara inte så bra, tur att jag hade två vänner med mig! 

Nu har jag då som sagt kommit hem och är suuuuuper stressad! Jag ska ju som sagt på den okända festen och jag vet ingenting! Jag vet inte vad jag ska ha på mig eller när jag borde vara där, jag vet knappt ens vars det är, så ja detta kommer minst sagt att bli spännande så jag ber er nu att alla som vill och har möjlighet kan skänka mig en liten tanke i kväll någon gång och hoppas att det går bra för mig för jag är verkligen jätte nervös! Tack på förhand!

Idag lyckades jag även hitta den svenska flaggan bland alla flaggor som hänger i luften! Har letat lite halv hjärtat ända sedan Jonas var här (vilket är närmare två månader sedan!) och nu fann jag den, Yey!
 
(Skulle ha publicerats tidigare ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0