Söta lilla Kit...

Igår innan Martha och Kit skulle sova så letade vi efter Wally... 

Helt plötsligt dyker denna sida upp! Kit drar efter andan (?) och vänder sig sedan hastigt om och säger "I can't look at this page cause I always get bad dreams when I do..."
Men det kan man ju förstå, hela sidan var full med vampyrer och monster och häxor och andra hemskheter... 
Tydligen var det spökerna som hade orsakat hans senaste mardröm. Jag och Martha fick skynda oss att hitta Wally så att vi kunde vända blad... Tur att Martha är expert på att hitta honom så det gick bra. Fast när jag tänker efter tror jag faktiskt att det var jag som hittade honom på denna sidan (hehe stolt!)

Tyckte iallafall att det var jätte gulligt så jag ville dela med mig av det till er. Nu ska jag äta frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0