Sömning..

Har helt otroligt ont i halsen! Jag vet att jag sa att jag håller på att bli frisk och det håller jag men halsen alltså... den är inte trevlig på kvällen kan jag lova! Förbannat vad ont det gör alltså. Helt plötsligt förstår jag hur killen i reklamen kände, ni vet den när de äter pasta men för honom känns det som att han äter typ skruvar? Iallafall till dig (killen) , jag lider med dig!



inte rätt reklam visserligen, men jag förstår strepsil mannens känsla också och eftersom att jag har behandlat min hals med strepsils jag med så har vi ju faktiskt två saker gemensamt! Jag har visserligen inte skrämt en tiger men jag funderar på att försöka skrämma lejonet som tydligen har rymt från ett zoo och vandrar fritt i London. (Iallafall om man ska tro Kit, jag vet att det delvis är sant men hurvida det fortfarande vandrar fritt vet jag inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0