Somnade...

Hade tänkt hinna träna eller något annat duktigt när Joe for men vad gör jag? Jo jag somnar... duktigt. Jaja, jag är vaken nu iallafall och ska fara och hämta Martha och Kit om ca 5 minuter. Funderar på att ta med lite fika så att de får leka i parken när det är så fint väder? Kan det vara något tror ni? Jag tror det, man måste ju ta vara på det för snart kommer det ju vara för kallt för sådant. Burr... 

Sen ikväll är vi iallafall inbjudna till a "Massive Party" på klubben där vi var sist. Så dit ska jag ikväll, vet dock inte hur länge jag kommer stanna med tanke på hur trött jag är och att jag faktiskt jobbar imorgon, men det känns kul ändå. Vi har ju som blivit en liten grupp nu och det känns ju hur kul som helst! Men nog om detta för nu måste jag fara! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0