Sol sol sol


Min dag idag, Hittade ett paket kakor som jag hade glömt att jag köpte igår, men det var ett jätte bra köp för jag träffade en kompis på bussen hem och då kunde jag bjuda han på kakor och då känner man sig ju trevlig! Min dag iallafall blev inte så bra som jag hade hoppats.. jag hade hoppas och sett framemot att ligga själv och typ läsa, filosofera och bara typ ta det lugnt i min egna värld efter en rätt fullspäckad helg men nej, självklart ska det komma fram en kille från typ Indien och hälsa och det är ju trevligt men sen så sätter han sig ner bredvid mig och vägrar gå?!? 

Alltså det är verkligen något jag ogillar, när folk inte riktigt kan läsa av situationer som, för helt allvar jag visade rätt tydligt att han inte riktigt borde vara där, vad mer ska jag göra? Jag kan ju inte säga "Alltså kan du gå jag vill inte ha dig här" Det känns ju lite otrevligt. Så jag blev tvungen att sitta där med han... tillslut så fick jag nog och tog fram Harry Potter och började läsa och låtsas som ingenting typ. DÅ fattade han och sa hejdå och gick. Bättre sent än aldrig men jag önskar att han hade kommit på det tidigare, eller att jag hade kommit på tidigare att jag kunde göra så. Nåja. det är inte hela världen, jag hittade Ben&Jerrys för bara 3 pund på vägen hem så jag ska springa och köpa det och sedan se film eller något resten av kvällen för även fast jag sov länge i natt så är jag ändå himla trött, förstår inte riktigt hur det går ihop.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0