Snart är det jul igen, ja snart är det jul igen...

Förlåt mig men här kommer ännu ett inlägg om tid... jag tror det kommer vara en omöjlig uppgift för mig att inte prata om det, men jag har blivit lite duktigare? Eller? Äh, skitsamma. Iallafall så tänkte jag berätta för er att snart är det jul, så till alla er som längtar till julen -snart är den här! 

Det slog mig nyss när jag (ännu en gång) tänkte på att det bara är fem veckor tills att Albin kommer hit. Sen snurrade tankarna iväg ännu lite längre och så slog det mig att efter att han har farit är det bara fem veckor tills jag kommer hem ungefär och då är det ju jul! Okej, inte riktigt men nästan. Shit, jag måste börja skriva en julklappslista på vad jag ska köpa... Redan? Kanske ni tänker. Ja! Tänker jag, för jag vill veta på ett ungefär hur mycket pengar jag måste lägga undan för julklappar. För jag måste ju lägga undan pengar för själva resan hem och sen måste jag lägga undan lite pengar för mina två besök nu i oktober så att jag kan göra massa kul saker med dem! Jag kommer få leva fattigt fram tills jul... tur att jag får gå ut gratis så jag slipper lägga pengar på det, hehe! 

Bild från förra Julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0