Skärpning!

Jag måste bli bättre på att komma ihåg att publicera inläggen som jag skriver... illa illa. Powernapen och maten som jag pratade om blev iallafall ingenting av då Sofie ringde och självklart så valde jag henne före både mat och sömn! Hur skulle jag kunna göram något annat?

Kvällen har iallafall bestått av jobb vilket som vanligt är leka, laga mat och denna gång bada, läsa och lägga dem i säng. Om jag kunde förklara hur mycket jag tycker om dessa små barn så skulle orden bli många. Jag må vara så irriterad på dem att jag nästan skulle kunna slänga ett strykjärn på dem (som i Tom&Jerry) men den tanken försvinner lika fort som den dök upp så jag blir glad på dem igen. De är som mina små änglar här borta!:') 

Världens finaste!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0