Skadad häl och Pippi Longstocking

Detta har jag kollat på denna kväll när barnen hade somnat, Pippi Långstrump på engelska! och detta är bland det roligaste jag har sett. Jag skrattade mig själv näsan till tårar för det var så kul att höra allt på engelska, det lät så fel. Sen kan det även bero lite på att jag är jätte trött! Höll på att somna mellan skrattattackerna.. Skönt att tjäna lite extra pengar dessutom. Vill inte kalla det för ett enkelt jobb egentligen för att få barn att sova är fasen svårt alltså... men samtidigt, jag jobbade fyra timmar, två av timmarna såg jag spy kids och pippi och nu är jag 30 pund rikare. Inte helt fel måste jag ändå säga! 

Något som däremot är helt fel är min vänstra häl.. Jag vet inte riktigt vad som är fel men det gör ont att gå med den och det är jätte dåligt eftersom att det finns två saker som jag vill göra. 1) träna. 2) köpa skor med klack. Båda dessa är inte bra för min häl så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till... Tur att det är helg så jag kan vila och tur att det är en helg då jag inte ska ut så jag behöver inte bära högklackat. Kanske behöver min fot bara vila lite. Jag hoppas det. Någon annan som behöver vila är jag själv, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0