Seg som en snigel...

Har målat naglarna och försökt få tillbaka orken men den verkar vara borta med vinden. Jag känner mig verkligen segare än en snigel och det är inte så bra för om ja.. ca 20 minuter egentligen borde jag vara påväg till bussen. Jag har inte hunnit göra mig klar överhuvudtaget (utom naglarna då) Det blir en tredje dag av festande. Jag tar igen allting som jag missade under min lugna helg förra veckan med andra ord. Det känns jätte kul men jag önskar att jag kunde vara lite piggare bara, får försöka lösa det problemet snarast och sedan skynda mig iväg. 

Tror att lite av min trötthet beror på att jag ligger en dag före eftersom att jag var ute i torsdags så idag känns som en söndag och då brukar det ju vara okej att sova... Men sova kan jag göra när jag är pensionär och dansa ska jag göra när jag är ung! Kom igen nu kroppen, vakna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0