Scandinavia comes to London!

Äntligen kom det upp lite bilder på facebook! Okej, det gick visserligen väldigt fort om man tänker på vad klockan är och när det slutade igår, haha. Tur som sagt att andra människor tar bilder också!

Jag har iallafall roat mig med att kolla på alla gånger jag har filmat mig själv och det är jätte hemskt! Men även rätt kul. Jag har märkt att jag ofta är rätt arg på filmerna... haha men det är ju rätt bra för då kan jag vara glad när jag är runt människor och vara trevlig med folk jag inte riktigt tycker om kanske och sen när jag får nog "går jag på toa" och tar ut min ilska och irritation på kameran. Smart! 

Nu ska jag äta lunch och sedan ska jag nog ta mig ett bad så jag piggnar till, måste ladda om batterierna nämligen för ikväll så kör vi igen verkar det som och då duger det inte att komma i ett zombie liknande tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0