Rikare på flera saker..

Jag blev just 20 pund rikare! Men med dessa 20 pund blev jag även rik på massa andra saker.. Det ska nämligen komma lite gubbar hit imorgon och kolla på huset och bestämma ifall de får byggnadslov på våningen som de ska bygga (krånglar så himla mycket med det där tydligen..) och då vill de att huset ska se snyggt ut och städerskan är utomlands = att de får ta in plan b nämligen.... Jag! 

Så, på EN timme ska jag mer eller mindre städa som jag brukar göra på måndagar, dvs väldigt "ytligt" och jag sa ju att det gick extra snabbt i måndags och då tog det två timmar, nu har jag en... ojojoj... hur ska detta sluta. Jag får bara se till att göra så gott jag kan och prioritera det viktigaste, så det ska nog gå bra! 

(Skulle ha publicerats igår.... SKÄRPNING FÖR FAN REBECKA!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0