Planerar för imorgon..

Känner hur jag blir mer och mer taggad på morgondagen, eller kvällen rättare sagt. Enda problemet är att jag måste hitta något vitt att ha på mig... bajs. Jag får leta imorgon! Annars är jag som sagt väldigt taggad, känns som att det kan bli en bra kväll. Jag kommer dessutom att slippa fara hem själv och det är ju alltid trevligt om man slipper det! 

Nu ska jag däremot inte stanna vid datorn längre än nödvändigt. Jag har varit super trött hela dagen och har dessutom mått lite illa (anledning - okänd) så denna kväll blir en tidig kväll, och denna gång menar jag det! Innan tio ska min lampa vara släckt och datorn avstängd så att det inte finns någonting som kan hålla mig vaken och hindra mina ögon från att stängas. Bra plan va? Det tycker jag med! Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Jooossssee

Tänkte bara säga att bajs inte är vitt, så tänk över det innan du väljer :) Tack och bock!!
KRAAM

btw, hoppas du har det underbart där i London <3

Svar: Hahahaha, tack för informationen! Hade ju blivit lite pinsamt om jag råkat välja fel... Kram!!!! Hoppas du har det bra du med<3
Rebecka Wallgren

2012-09-27 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0