Paralympics!

Jag har just kommit hem från kanske en av de mest fantastiska kvällarna i mitt liv! Det var verkligen helt otroligt! Atmosfären! Stämningen! Allt! Jag hade gådhud lite hela tiden. Det var så himla stort, området, arenan, allt! Det bästa av allt var när Storbritannien vann guld som dessutom blev nytt världsrekord och hela arenan exploderade! Sedan när medaljen skulle delas ut och alla sjöng med... ja, alltså jag kan inte beskriva känslan. Helt otroligt! Jag tror jag ska gifta mig med en atlet så jag får uppleva känslan lite oftare... hehe. Nä men seriöst, Wow! 
 
Kan inte tacka Lucy och Simon nog mycket för att jag fick följa med på detta. Verkligen en kväll jag inte glömmer i första taget. Och ni, mina vänner, får nöja er med lite mer eller mindre bra bilder! 

Målade naglarna kvällen till ära. 6 svenska flaggor för att jag är svensk och hejar på sverige och storbritannien fick 4 för att jag bor i London och hejar på dem av den anledningen. Yeah. 
Wow!
"The Olympic fire!"
Hittade snabbt Sveriges flagga bland alla andra
Mycket mycket folk!

Första bilden på hela familjen! Även fast Kit hade lite svårt att förstå vars kameran var just denna gång... 

Sverige hoppar längdhopp!
England/Storbritannien vinner guld!!

KASS bild men de som hoppade höjd hopp med bara ett ben är bland det mest fantastiska jag sett i mitt liv!
Svensk igen som dessutom nästan har samma efternamn som mig! "Wallengren" Inte illa.... dock gick det inge vidare för henne.. 
Dålig bild, men jag behövde ju ett bevis på att jag faktiskt varit där!
När vi kom ut så var allt mörkt och arenan lyste i grönt! 

Nu är jag så trött så jag vet inte vars jag ska ta vägen, jag kommer prata med om detta imorgon tror jag för det finns så mycket att säga, sen får ni läsa om ni känner för det. Men mer om det imorgon nu ska jag sova för imorgon börjar jag jobba "på riktigt". Har ju bara jobbat halvtid innan eller vad man ska kalla det, nu börjar heltids jobbet. Lycka till mig själv! Jag har faktiskt sett framemot detta. Godnatt nu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0