Onödigt inlägg. Läs på egen risk!

Alltså något som jag har märkt sen jag flyttade hit är skillnaden på engelska killar och svenska killar, engelska killar är ju så jäääääkla på! Eller alltså de tvekar liksom inte med att visa något slags intresse och det gör ju typ ingen i Sverige. Jag vet visserligen inte om jag riktigt gillar det för jag tycker att det kan bli rätt obehagligt ibland... typ som nu när jag gick hem så stannar en skåpbil (tycker inte om det ordet, det låter läskigt..) så att jag kan gå över vägen och då vinkar jag som alltid till tack. Sen när jag gått en bit och hunnit svänga in på min gata så ser jag hur bilen kommer efter och sen stannar han och frågar om mitt nummer och att han skulle vilja gå ut med mig och blah blah blah.. alltså det är ju inte otrevligt men jag blir bara så himla... förvånad eller något sånt. Särskilt som idag när jag går i mjukis kläder flottigt hår och osminkad med nya finnar för dagen. Han måste ha varit desperat...

Okej jag vet inte riktigt vars jag vill komma med det här, ingenstans egentligen tror jag, bara att svenska killar är mer tillbakadragna än utländska fast det är ju kanske inte egentligen någon nyhet, men det blir på något sätt mer "verkligt" eller något sånt när jag bor i det än när jag är på en veckas semester i Grekland. Det blir verkligen en helt annan känsla just av den anledningen, gissar jag iallafall. 

Nu ska gå och äta lunch iallafall innan jag drar ut på detta inlägg och gör det mer konstigare än det redan är. Ursäkta och Hejdå! 
FÖRBANNAT LÄCKER ALLTSÅ!!! *busvissling*

Kommentarer
Postat av: Astrid

så otroligt fin då är på bilden, så söt! hoppas du har det bra där du är.

2012-09-27 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0