Ojoj, här har det stått still..

Ursäkta ursäkta för min uteblivna bloggning idag. Jag påbörjade ett inlägg idag men ångrade mig då det var lite för känslosamt för att jag skulle vilja publicera det. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra i sånna situationer ibland, för på ett sätt vill jag skriva för jag vill skriva vad jag tänker men ibland känns det som att folk inte skulle uppskatta det och då känns det bara patetiskt att jag skrev känslor och tankar. Inte för att jag ska styra min blogg efter andra människor egentligen men jag tror att jag gör det lite ändå. Hur som, vi får se hur det blir i framtiden men eftersom att jag har många tankar och känslor inom mig sen jag flyttade så är det inte helt omöjligt att jag kommer vilja dela med mig lite av dem eftersom att denna bloggen trots allt handlar om mitt liv. 

Iallafall, jag träffade en svensk au pair idag som bor rätt nära mig så det var jätte kul. Barnen hon tar hand om går dessutom på samma skola som mina barn och det är ju jätte bra! Så det känns ju kul! Nu ska jag återgå till att försöka hitta något flyg som Albin kan boka, dock är det ett himla knas med det just nu... åhååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0