Ögoninflammation..?


Suck... vaknade nyss av att jag knappt kunde andas men inte nog med det för när jag skulle vakna så märkte jag även att jag knappt kunde öppna ögonen... så jag vet inte, har jag ögoninflammation då med eller? Ingen aning men det ska inte stoppa mig från att leva. Vila kan jag göra när jag är pensionär! Nu är jag ung, men nog är det irriterande allt. Ska se om jag kan lyckas somna om iallafall annars så får jag väl äta frukost nu och se till att få så mycket gjort som möjligt och sedan kanske jag kan lyckas ta en powernap eller något. Får se. Godmorgon iallafall!


Kommentarer
Postat av: jonas

köp ögonvatten direkt och rengör så kan det gå bort ganska fort, bättre att göra det direkt än att ignorera det och att det ska bli värre;)

2012-09-01 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0